ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

اخذ کارت بازرگانی

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

 

اخبار اخیر

تمدید علائم

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

بعد از اتمام مدت ۱۰ ساله اعتبار علامت تجاری، در صورت نیاز به آن باید آنرا تمدید نمایید. عملیات تمدید علائم تجاری بسیار تخصصی و نیازمند داشتن تجربه و مهارت لازم می باشد. برای تمدید علامت تجاری مدارک زیر مورد نیاز است. لازم به ذکر است که بسیاری از موسسات و شرکت ها با فریب مردم و با قیمت های باور نکردنی، اقدام به تمدید علامت تجاری می کنند. ثبت امیری با استفاده از وکلای مجرب و با تجربه در امور ثبتی و حقوقی علامت و نام تجاری با 20سال تجربه با کمترین هزینه، در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تمدید علامت تجاری و نام تجاری شما می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با وکلای ما، با شماره تماس های موجود در صفحه اصلی و بخش تماس با ما، تماس حاصل نمایید.

مدارک مورد نیاز جهت تمدید علامت، برند، لوگو، آرم و نام تجاری بدین شرح می باشد:

براي اشخاص حقيقی

  • 1 ) کپی شناسنامه و كارت ملي مالك علامت
  • 2) ارائه اصل يا كپي تصديق ثبت شده

براي اشخاص حقوقي

  • 1 ) ارائه روزنامه آخرين تغييرات اعضاي هيئت مديره (( دارندگان حق امضا ))
  • 2 ) کپی شناسنامه و كارت ملي دارندگان حق امضا
  • 3 ) ارائه اصل يا كپي تصديق ثبت شده

مراحل تجديد علامت تجارتي

علامت ثبت شده در ظرف مدت ده سال تمام شمسی از تاریخ صدور تصدیق ثبت دارای اعتبار قانونی می باشد و صاحب علامت در صورت تمایل به ادامه استفاده از علامت ثبت شده حداكثر ظرف ٦ ماه پس از اتمام ده سال اعتبار قانونی می تواند تقاضای تجدید علامت تجارتی را نماید در غیر این صورت علامت مذكور ابطال و از حمایت قانونی بهره مند نخواهد بود.

 

ذیلا روش تجدید علامت تجارتی بیان می شود:

١- متقاضی تقاضانامه ای بشرح نمونه پیوستی و اظهارنامه ثبت علامت تجارتی تكمیل شده مربوط به تجدید علامت به انضمام گواهی تجدید ثبت علامت خریداری شد از دایره فروش اوراق بهادار را به مسئول اداره مالكیت صنعتی تسلیم نماید.

٢- مسئول اداره دستور ثبت تقاضا در دفتر اندیكاتور را صادر و مدارك ابرازی را جهت ضمیمه شدن به پرونده به بایگانی ارسال و كارشناس را تعیین می نماید.

٣- كارشناس پس از وصول مدارك ابرازی پیش نویس آگهی تجدید ثبت علامت تجارتی را تهیه و متقاضی جهت پرداخت حق الثبت به حسابداری هدایت و وفق روش توضیح داده شده در صفحات قبل متقاضی پس از پرداخت وجه به بانك ملی و ارائه فیش به حسابداری و ممهور شدن اظهارنامه به اداره مراجعه می نماید.

٤- اظهارنامه به اداره تسلیم شود مسئول اداره پس از بررسی پیش نویس آگهی را امضا و به ماشین نویسی ارجاع می نماید و پس از تحریر گواهی توسط مسئول مذكور امضا ء و در دفاتر قانونی ثبت علامت تجارتی ثبت خواهد شد.

٥- گواهی تجدید علامت صادر و پس از احراز هویت و اخذ رسید تحویل صاحب علامت یا وكیل قانونی او خواهد شد.

 

نمونه تمدید علائم در سال 1397 نمونه تمدید علائم

نوشتن دیدگاه

از این که برای مطلبی از ثبت امیری نظری دارید و آن را ارسال می کنید,خوشحالیم.نظر شما پس از تایید منتشر می شود.و اگر سوالی در نظرات طرح کنید پاسخ شما سریع درج می شود.ارسال نظر بدون نیاز به ایمیل است.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید