ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

اخذ کارت بازرگانی

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

ثبت شرکت,amirisabt.com

 

اخبار اخیر

آموزش توسعه برند

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 اکثر افراد تلاش میکنند که در ذهن خود ،یک نام تجاری را با کالای واحدی مورد نیازشان را مرتبط سازند . گرایش آنان به سوی استفاده از نامی است که به بهترین وجه ممکن، جوهر اصلی یک کالا را توصیف می کند و بهترین کیفیت بهترین ارتباط را با آن بگیرند هر نامی که باشد. هزاران الاکلنگ کوچک و بزرگ در ذهن مصرف کننده وجود دارند که درست مانند جوانب متضاد زندگی واقعی ، در زمانی واحد هر دو جانب نمی توانند به بالا کشانده شود مصرف کننده ها طالب نام تجاری هستند که توسط یک کلمه تنها از سایر محصولات متمایز شوند و هر چه کوتاهتر باشد بهتر است . شما به عنوان صاحب یک برند باید نیازهای مشتریانتان را شناسایی کنید و راه های  نفوذ در ذهن آنها را به ساده ترین شکل پیاده سازی کنید . مصرف کننده از راه های پیچ در پیچ و راه هایی که ذهن آنها را بی دلیل در گیر می کند بیزار هستند .

فرآیند انتخاب نام:
نامی را انتخاب نکنید که شما را عینا مثل دیگران کند و بعد مجبور باشید بقیه ی بودجه ی بازاریابی تان را صرف این کنید که مخاطب باور کند با دیگران فرق دارید .

نوشتن دیدگاه

از این که برای مطلبی از ثبت امیری نظری دارید و آن را ارسال می کنید,خوشحالیم.نظر شما پس از تایید منتشر می شود.و اگر سوالی در نظرات طرح کنید پاسخ شما سریع درج می شود.ارسال نظر بدون نیاز به ایمیل است.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید