اکثر افراد تلاش میکنند که در ذهن خود ،یک نام تجاری را با کالای واحدی مورد نیازشان را مرتبط سازند . گرایش آنان به سوی استفاده از نامی است که به بهترین وجه ممکن، جوهر اصلی یک کالا را توصیف می کند و بهترین کیفیت بهترین ارتباط را با آن بگیرند هر نامی که باشد. هزاران الاکلنگ کوچک و بزرگ در ذهن مصرف کننده وجود دارند که درست مانند جوانب متضاد زندگی واقعی ، در زمانی واحد هر دو جانب نمی توانند به بالا کشانده شود مصرف کننده ها طالب نام تجاری هستند که توسط یک کلمه تنها از سایر محصولات متمایز شوند و هر چه کوتاهتر باشد بهتر است . شما به عنوان صاحب یک برند باید نیازهای مشتریانتان را شناسایی کنید و راه های نفوذ در ذهن آنها را به ساده ترین شکل پیاده سازی کنید . مصرف کننده از راه های پیچ در پیچ و راه هایی که ذهن آنها را بی دلیل در گیر می کند بیزار هستند .
فرآیند انتخاب نام:
نامی را انتخاب نکنید که شما را عینا مثل دیگران کند و بعد مجبور باشید بقیه ی بودجه ی بازاریابی تان را صرف این کنید که مخاطب باور کند با دیگران فرق دارید .